I'm still a rockstar

Var kommer du ifrån ? Regnbågen :)
Heter ? Maria
smeknamn ? Mimmi, Mirmu, Mimu
Hur gammal är du ? 15
När fyller du år ? 22.3
Tycker du om någon just nu ? lite kanske, jo
Du samlar på ? allt och inget.
Gröna eller röda äpplen ? gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen, kastar mobilen i golvet istället typ-
Vilken tid gick du upp idag ? öm, 13 tiden??
Har du sovit i din egna säng inatt ? nope i soffan faktiskt
Har du sovit ensam inatt ? yes sir
Har du strumpor på dig nu ? yup, nej där ljög jag det är sockor jag har på mig
Hur svarar du i telefon ? hello, hej, hejsan
Vad ska du göra ikväll ? nada det är natt nu så att finns inte precis så mycket man kan göra mera
Vad ska du göra imorgon ?  shoppa och på filmkväll
Var vill du bo när du blir stor ? i LA, California
Vad vill du bli när du blir stor ? Oh, that's a hard one. Men det finns mycket jag skulle vilja vara som sångare/artist, designer, konstnär osv.
Är det okej att gråta ? hahah ironsikt att fråga mig, jag har i alla fall lätt för att gråta men som svar på fråga så ja det är okej! 
När grät du senast ? faktiskt ett bra tag sedan.. men tårägd var jag nog senast i denna veckan.
Vilken årstid tycker du bäst om ? sommar (!!!), vintern är vacker men kylan suger. 
Skulle du göra om du vann en miljon ? REEEESAAAA & SHOPPAAAA som en galning.
Bär du glasögon eller linser ? borde ha glasögon men inte för att jag ser dåligt utan för att jag har fel på brytningen
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? NOPE
Har du piercing ? nej men har velat ha, nu är jag inte säker om jag vill ha det längre dock. ibland vill jag ibland inte
Har du tatuering ? tyvärr inte men planerar definitivt på att skaffa en
Vill du gifta dig ? det vet jag inte
Vill du ha barn ? jo
Solar du ofta ? nej inte så värst, blir ändå inte brun av det bara typ röd och bränner mig :@
Är du bra på att laga mat ? suure, proffs på att bränna grejjer
Gillar du att dansa ? ja för mig själv då ingen annan ser.
Hur vig är du ? HAHA!
Vilken är din favoritglass ? äter inte glass så värst ofta men något med chokla och/eller nötter, isglass är det jag oftast tar om jag köper nån gång
Tror du på ett liv efter döden ? jag hoppas man återföds!
Bor dina föräldrar tillsammans ? nope
Är du morgon eller kvällsmänniska ? kvälls
Vilken ögonfärg har du ? blå med kanske liite grå nyans?
Vilka hårfärger har du ? nujust är det choklad meets höstack, haha men ska vell bli blondt som naturliga färgen
Är du beroende av något ? umm, inte direkt förutommusik då
Röker du ? NEJ and I'm proud 'bout it! 
Senaste låten du hörde ? Anyone else but you (The Moldy Peaches)
Bukar du bädda sängen ? altså bara då jag byter lakan och sånt
Vad var det senaste du sa ? Rölli man (min katt Rölli, har ett flertal smeknamn varav Rölli man är ett, vet inte hur han fick det men...)
Vem kramade du senast ?  haha mommo igår efter maten då de skulle fara hem
Saknar du någon nu ? ja 

                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0