I miss the summer so badly

Ända jag inte saknar från sommaren är dramat.

By the way nu får ni en lista till, beklagar.  

År 2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja mycket
Höll du några av dina nyårslöften?  hade inget nyårslöfte, brukar aldrig ha något nyårslöfte
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nee, bara syrrans
Vilka länder besökte du? var bara i Finland men i olika städer som Helsingfors, Tammerfors...
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? jaa
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? MÅNGA!!! Alla konsär datum osv. Då Provinssi var, fast jag inte var på området men var så sjukt kul att lyssna på broshan och hans kompisar medans vi körde dit dem och att väntade på att få köra hem dem tillbaka. Jag älskar roadtrips långa som kårta. Sommaren!!
Vad var din största framgång 2009?  få 10- i samhällslära prov, låter som en nörd men jag vet faktiskt inte vad jag ska säga här.
Största misstaget?  ojj ni det skulle ni bra allt vila veta, men jag kommer inte berätta DET :)
Har du varit sjuk eller skadat dig? Om jag har?! Walking disaster, vet ni hur många läkarbesök jag gör per år? ><
Bästa köpet? Så många, men tröjjan med varg bilden på, dator, Metro Station konsär biljett, Rockperry biljetter, Paramore biljet osv. AHH SÅ MYCKET MER!
Vad spenderade du mest pengar på? ömm.. Cd-skivor och kläder antar jag. (ändå har jag inget att ta på mig)
Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla konsärer, händelser och helt enkelt MASSOR av olika saker
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009? Paramore's, Turbonegros, Backyard babies, MAtro Sations och en del random sönder spelade/sjungna. I princip allt jag lyssnat på detta år ju.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? definitivt gladare än 2007 och sekärt ganska lika som 2008 
Vad önskar du att du gjort mer? varit positiv, sattsat ordentligt på skolan, umgåtts med såna jag mår bra av att vara med...
Vad önskar du att du gjort mindre? strunta i sådant jag älskade
Hur tillbringar du julen? nu har ju julen redan varit men jag tillbringade den i alla fall hos mina morföräldrar där vi åt julmiddagen och hade det himla trevligt
Blev du kär i år? mmhm.
Favoritprogram på TV? Skins (okej kommer inte på tv:n mujust men ändå), The Big Bang Theory, DHW, GG, OTH... med flera
Bästa boken du läste i år? Alla Twilight böckerna.
Största musikaliska upptäckten?  Okej jag tänker inte ens börja rabbla upp alla nu men en massa!
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? hmm.. minns int vad jag önskade mig..
Något du önskade dig men inte fick?  samma svar som på tidigare frågan-
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Shieet, jag minns seriöst inget från den, blandar ihop andra år osv
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? klart det, mindre bråk, om inte så många kära djur dött, om och om.. Det finns alltid något bättre..
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? blandad, men huvudgrejjen var att hålla mig borta från svart (det var den ända färgen jag använde på 7:an typ så jag har tröttnat rejelt)
Vad fick dig att må bra 2009? Obviously konsärerna, vara med mina äkta vänner, att jag kommit närmare en del av mina vänner, famlijegrejjer och bara almänt mycket
Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson, Jacoby Shaddix, Jeremy Davis, Josh(ua) Farro and the list goes on!
Vem saknade du? flera
De bästa nya människorna du träffade? haha, lite roligt att jag bara kommer på sådana jag inte ens talat med! Men jag minns inte vad som hänt dett år och vad som hänt förra året. Jag blandar hela tiden ihop vad som hänt när. Men genom fotbollen träffade jag vell en del bra määniskor!

Nu ska jag sova, godnatt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0